taka sobie absurdalna pogawędka Podróżnika i Pałacu Kultury

-hej Pałac mogę Ci zadać pytanie osobiste?
-wal Podróżnik prosto z mostu!
-ale ja stoję na chodniku, a nie na moście!
-no to wal z chodnika!
-bo ja się zastanawiam wiesz Pałac... jak to jest być Pałacem i to w dodatku Kultury?
-to proste! to tak jak być Podróżnikiem.
-tak samo?
-nie tak dosłownie, bo ja jestem Pałacem i to Kultury jak widzisz, a Ty Kotem Podróżnikiem, ale suma sumarum to nie ma żadnego znaczenia, no nie?
-w sumie nie....chyba. ale Ty jesteś duży a ja mały. Ty stoisz, ja się poruszam. Ty jesteś budynkiem, a ja zabawką od 0 do 100 lat....
-no i co z tego?
-no nic.
-no widzisz. a kulturalny jesteś Podróżniku.
-to i owszem.
-no. ja też.
-to mamy zbiór wspólny!
-no i co z tego.
-no nic,
-teraz rozumiesz jak to jest być Pałacem Kultury?
-no.


Popularne posty