Podróżnik to nie byle jaki tam kot ,a kot legendarny!


Oto ja ( z małej litery bo jestem skromny ) - kot Podróżnik - co by nie mówić, najbardziej znana z lalek Tree - można stwierdzić nawet ( nieskromnie ) ' legenda' Tęczowego Świata -  powróciłem dzisiaj do Was prawie jak co rano! Fajnie, nie?
A teraz spróbuję sprawdzić czy jestem legendą, bo nie lubię być górnolotny.
Po 1 - legendy żyją wiecznie? I ja też. Czyli +.
Po 2 - ma moc. Tak jak ja. +.
Jest baśniową opowieścią. Też prawda. Sam nie wiem czy moje przygody to real czy baśń - czyli +.
Po 4 - tradycyjnie przekazywana z ust do ust. Ile ja się nagadam...więc też +.
Po 5 - posługuje się elementami niezwykłości i cudowności.  Oba elementy stosuję na wciąż. A więc 2 +y. Na 5 możliwych +,  mam ich 6. Niezły wynik! Super! Czyli w moim stwierdzeniu, że jestem legendą górnolotny nie byłem nic a nic! No i wchodzi na to, że ze mnie to nie byle jaki tam sobie kot....a legenda! Fajno!

ps. Miła czytelniczko/czytelniku - może w przerwie na lunch też zrobisz ten test ? Polecam! I wiesz co .... nawet jak zdobędziesz mniej punktów ode mnie, to nic się ( proszę ) nie przejmuj. Ja i tak wiem, że jesteś legendarny! Możesz mi wierzyć - bo ja nigdy przenigdy nie kłamię/e!

Popularne posty