Która godzina? - z serii Kot w Podróży

_
-Kiki która godzina na zegarze? Znasz się na słonecznych może? 
 - Nie Podróżniku. Ale wydaje mi się, że jakaś ....hm...12 na przykład. A po co Ci godzina nagle? Przecież zwykle nie wiemy a żyjemy! i mamy się dobrze.
- A tak z ciekawości! 
- Podróżniku pragnę Ci przypomnieć, że szczęśliwi czasu nie liczą! W Tęczowym Świecie Tree zegarów nie ma i tak niech zostanie! Każdy robi wszystko kiedy ma ochotę i w odpowiednim czasie!
- Jeju Kiki! Ja to wszystko rozumiem, ale interesuje mnie mechanizm działania tego zegara po prostu. A Ty tu od razu z filozofią! 
-Oj przepraszam. Ale wyobraziłam sobie Ciebie, jak biegasz  z telefonem w ręku i sprawdzasz godzinę co chwilę i spieszysz się nie wiadomo gdzie i lecisz na łeb na szyję i kręcisz się w kółko ... wiesz jak ludzie w dużych miastach! Nic nie widzą, nic nie słyszą tylko biegną...
- Kiki po 1 nie jesteśmy w dużym mieście! Po 2 ja nie lubię się spieszyć. Po 3 po co? Po 4 ja jestem Tęczowy - my się nigdy nie spieszymy! Po 5 nie mam telefonu. Po 6 bardzo cenię sobie wolność i jakiś zegarek nie będzie mną rządził!  Po 7 czy mi jest źle żeby nagle coś zmieniać??? i to na gorsze!


Popularne posty