'A mnie się śni wiosna...czasami' śni Podróżnik

'Ptaszki śpiewają, wszystko pachnie świeżością, kwiaty kwitną, jest cieplutko i przyjemnie, jestem rozkurczony, nie mam na sobie ani kurtki, ani czapki, ani  buciorów, otacza mnie soczysta zieleń, jest mi lekko...A..już wiem...to jest mój wiosenny sen. Zawsze śni mi się zimą, jak jestem w świecie ludzi. Fajnie tu u Was w zimie, ale mi się i tak tęskni do wiosny i to pomimo tego, że lubię jazdę na nartach, snowboarding, saneczkarstwo, łyżwiarstwo figurowe i wyczynowe, skoki narciarskie i bobsleje, lepienie bałwana i rzucanie się pigułami...wszystko lubię i uprawiam z radością! ale i tak tęskni mi się do wiosny. Bo wiosną jest tak...no tak...wiosennie... A może tęsknota do wiosny to po prostu część zimy! Jasne! No to i tę tęsknotę muszę polubić...i uprawiać z radością! O jak miło! No to co...czas się budzić więc! ..................O jak fajnie! Śnieg jest za oknem! Super! No to może dzisiaj pójdę pobobslejować .... muszę zadzwonić do Kiki. Może sie ze mną wybierze....'

Popularne posty