Podróżnik, ponownie zauroczony, planuje plan chytry.

Zdaje się, że znowu odczuwam stan zauroczenia! Czuję się zupełnie tak samo jak wtedy kiedy spotkałem miss Piggy. Te same motyle w brzuszku i miłe kołatanie mojego kociego serca! A wszystko stało się tak nagle. Było to tak: szedłem sobie ulicą i rozmyślam, jak zawsze z rana, o niebieskich migdałach, kalejdoskopach i różdżkach magicznych. Byłem tak bardzo w swoich myślach, że nawet nie zauważyłem jak wszedłem do sklepu. Ocknąłem się i zacząłem szukać wyjścia i nagle mój wzrok powędrował na jeden z wiszących nieopodal T-shirtów, na której widniała ta oto kotka:
Przez następne 10 godzin stałem zauroczony jej urokiem! Aż pani ekspedientka uprzejmie poinformowała mnie, że zamykają. Teraz leżę sobie na sofie i planuję chytry plan odnalezienie wybranki mojego zauroczenia! Poszukiwania rozpocznę w moich snach.

Popularne posty