Pięknie jest - Podróżnik w Łazienkach

-Dzień dobry Pani Łabędź.
-Witam Podróżniku. Wyglądasz pięknie jak zawsze!
- A co tam Pani ...Pani to dopiero pięknie wygląda!
- Dziękuję Ci. Miło Cię widzieć mój drogi przyjacielu z Tęczowego Świata.
- Panią to dopiero cudownie widzieć! Jak się Pani miewa droga Pani Łabędź?
-Wspaniale jak zawsze. Świat jest taki piękny więc jak można czuć się inaczej!
- Zgadzam się z Panią w 100 %.
-Rozejrzyj się Podróżniku w tył. Co widzisz?
-Piękno.
-A z boku?
-Też piękno.
-A z tyłu?
-Jeszcze więcej piękna!
- Podróżniku więc o czym tu w ogóle gadać.....(Pani Łabędź rozmarzona 'zastyga' w bezruchu)
-Święte słowa Pani Łabędź. Święte jak bum cyk cyk!
-Pięknie powiedziane Podróżniku.
-Pani Łabędź droga, a żeby tradycji stało się zadość, to może odmienimy nasze ulubione słowo przez osoby...jak zawsze!
-Wspaniale, że mi o tym przypomniałeś mój miły Podrożniku. A więc: ( oboje chórem, radośnie oczywiście ):

ja jestem piękna/y
ty jesteś piękna/y
ona jest piękna
on jest piękny
ono jest piękne
my jesteśmy piękni
wy jesteście pięknie
oni są piękni

-Cóż za piękny ranek.
-Jak bum cyk cyk Pani Łabędź! Jak bum cyk cyk!

Popularne posty