Cud Miód i Malina!!!

'To są Agata i Asia - Cud Miód i Malina dziewczyny! Dziewczyny  tzw. Na Medal! i to Uśmiechu!  Ah! gdybym był człowiekiem to bym się w nich obu na umór zakochał! Ale że ani człowiekiem nie jestem, ani kochliwy, to nic z tego nie będzie. Z resztą moja droga Kiki pewnie byłaby zazdrosna....
Obie dziewczyny tak jak ja jeżdżą to tu to tam... więc można powiedzieć, że są podróżniczkami! Asia podróżuje z Kotem Gilbertem a Agatka z zającem Przytulakiem. Zazdroszczę chłopakom...( nic nie mówcie Kiki please, bo ona jest troszkę nieraz...jak to powiedzieć...nadwrażliwa...).
Na tej fotce, oprócz dziewczyn...ah...oh... jestem Ja, Hophopek i Mikołaj - siedzimy w tęczowych koszykach...widzicie nas? Mikołaj i Hophopek jadą dalej z dziewczynami , Mikołaj do chłopca, który chce jechać do Rio, a Hophopek do chłopca, który jest chory i potrzebuje trochę tęczowego klimatu.
Chłopaki uściski dla Was!!!!
ps. Dziewczyny dla Was też!!!!
ps2. Dziewczyny jeszcze pojawią się w Tęczowym Świecie także cdn.'
(relacjonował Podróżnik oczywiście)

Popularne posty