Tallinka pije za Życie!

Witaj! Nie wiem jak Ty ale ja mam ochotę na mały toast, wedla powszechnie znanej w Tree zasady - toastów nigdy za wiele! Dzisiaj będę wzonosić kielich za Życie! i wszelakie jego objawy - moje i Twoje i mrówczyne i motyle i psie i kocie i szczęśliwe i smutne i do bani i w dechę i mądre i głupie! a przede wszystkim za spełnione! i przeżyte! najlepiej wystarczająco długie, słodkie i soczyste! takie mniam! mniam! W tym pysznym celu wybrałam się do sklepu w klimacie średniowiecznym aby wybrać szkło - bo za Życie nie wypada pić w byle czym! (przynajmniej tym razem) i byle jak! (przynajmniej dzisiaj). A swoją drogą to ciekawe za co pili średniowieczniacy ( tzn.mieszkańcy średniowiecza)? Przy następnej podróż w czasie koniecznie muszę ich zagadnąć!!!
Sot lat więc Panie i Panowie! Za Życie!

ps. strasznie malutka jestem przy tych kielichach...widzisz mnie? jestem tu po prawej...o właśnie tu! bingo!
 hej hej do zobaczonka! Sto lat! raz jeszcze!

ps2. całkiem fajne te kielichy, no nie? Jest czym toast wznieść! Oj będzie się działo....

ps3. to jeszcze raz Za Życie! i teraz to już naprawdę zmykam....
      papa

Popularne posty