Podróże w czasie i zupa cebulowa czyli kot w podróży cd

Dzisiaj zapraszam drogą Kiki do mojej ulubionej restauracji na Krakowskim Kazimierzu. Dawno tu nie byłam a miejsce jest niezwykle magiczne więc ogromnie się cieszę.


- Oh dziękuję Ci drogi Podróżniku, że zabrałeś mnie tutaj. Czuję się jakbyśmy podróżowali w czasie....a  może... eureka !!! Podróżnik my naprawdę przenieśliśmy się do lat 20! Rozejrzyj się dookoła.
- Kiki to jest niemożliwe!
- Podróżnik to jest bardziej niż możliwe! To się dzieje!
- Wbrew tzw zdrowemu rozsądkowi.
- Wbrew! Ale zgodnie z najnowszymi odkryciami fizyki kwantowej!
- Bujasz mnie Kiki !
- Ja? Czu ja Cię kiedyś okłamałam?
- Nigdy...
- No właśnie! Z resztą zapomniałeś, że w Tree się nie kłamie. Nie ma po co. Ale wracając do tej fizyki to twierdzi ona min. że w czasie można poruszać się tak swobodnie jak w przestrzeni.
- Czyli z taką samą łatwością mogę pójść do kiosku po krzyżówki jak przeskoczyć 100 lat do przodu.
- Podobno.
- Dlaczego więc tego nie umiem.
- Bo myślisz, że jest to nie możliwe.
- Ma to sens kochana.
- Ma, ma. O patrz idzie zupka cebulowa...miam
- Myślisz, że tutaj w latach 20 będzie tak samo pyszna jak u nas w 2012?
- Na pewno Podróżniku. Na pewno!

- Rozejrzyjmy się dookoła.

Popularne posty