Lecimy do Londynu!

- Cześć co robicie dziewczyny? ( kot krawiec w fioletowym kubraczku )
- Jak to co? Lecimy w świat? Pani Anetka nas zapakowała i wysyła nas do Londynu! ( Sunia krateczka )
- Do Londynu? A ja o tym nic nie słyszałem!
- To umyj sobie uszy !!! Haha! ( Pies w żółtym sweterku )
- Piesku nie denerwuj mnie, proszę Cię, bo ja jestem spokojny...ale do czasu.
- Sorry żartowałem!
-Myślę!  Londyn? Londyn? Słuchajcie a gdzie to właściwie jest? 
- Chyba w Afryce albo Ameryce...chyba...
- Nie w Afryce tylko w Europie! Jeju co Wy robiliście na lekcjach geografii z Panem Globusem? 
- Ja marzyłem! o niebieskich migdałach! I nawet mi takie przed domem w końcu wyrosły! Ha!
- A ja to zdaje się nie uczęszczałem wtedy na zajęcia bo byłem tak szczęśliwy bez powodu, że śmiałem się do rozpuku cały czas i z tego też powodu nic mi do głowy nie wchodziło.............

Popularne posty