Ciche Wow! Czyli Tallinka w Tallinie.

- Om shanti!  Paniom i Panom. Mam nadzieję, że mnie słychać mimo tego, że mówię bardzo cichuteńko. Dzisiaj z Panem Om medytujemy. Pan Om to ten przystojniak po prawie! Ja siedzę na stosie poduch po lewej. Od 2 dni zajmujemy się z Om, jakby to powiedzieć.., zwiedzaniem wyższych stanów świadomości, czego symbolem są te schody po środku! Ja doszłam do 13 schodka a Pan Om do 33! Muszę Wam wyznać, że na 13 jest zupełnie odlotowo! Spróbuję zamienić kilka słów z Om. Uwaga będę krzyczeć cichutko - Panie Om! Halo tutaj! Panie Om! Czytelnicy Tęczowego Tree chcieliby Cię usłyszeć. Zrobisz im tę łaskę drogi Omku?
- yh...yh...tak Tallinko? Jestem.
- Om na którym stopniu wglądu w prawdziwą naturę rzeczy właśnie jesteś?
- 27.
- Om! Jak się cieszę. Wow! Om czy coś chciałbyś powiedzie czytelnikom Tree ze swojego 25 stopnia?
- Doświadczajcie teraz. Nic więcej.
- Wow! Jak  jest na tym 25? Zdradź rąbka tajemnicy.
- Bosko Tallinko. Po prostu bosko.
- Wow! I czy Ty tam chodzisz po wodzie?
- Po wodzie chodzi się na 20 stopniu. Tutaj to już nie ma ani chodzącego, ani wody.
- Wow!
- Tak Tallinko. Jest tylko ciche Wow.



Popularne posty