Hokus Pokus!!! - z cyklu kot w podróży

Już wiem co mam zrobić! GW mówi, że mam myśleć bardzo intensywnie o Tęczowym Świecie Tree i wtedy Hokus Pokus!!! mam się tam znaleźć.  Trochę mi się to wydaje 'za parapsychiczne' i zbyt magiczne, ale życie nauczyło mnie nie podważać poleceń  GW. Więc, mimo oporów mojego logicznego umysłu, jego sceptycznego: 'daj spokój, nie bądź frajer Podróżnik! Ty chyba w to nie wierzysz???' zastosuję się jednak do radę GW. I tak nie mam nic do stracenia. A Wy bądźcie moimi świadkami.
Tęczowy Świat Tree ...hm...myślę o jego urokach, barwach, mieszkańcach, o drogiej Kiki....Hm..W zasadzie to czuję się tak jakbym już tam był...hm jak miło i tęczowo...hm...
Hokus Pokus! 
Otwieram oczy!
No i proszę bardzo! Jestem w Tęczowym Świecie!
Ale jaja!
To działa!
 Znowu było warto zaufać GW. 
GW is the best!!!!

ps. GW ( czytaj dżi dablju ) = Głos Wewnętrzny.

Popularne posty