Raj na Ziemi - z cyklu Kot w Podróży

Serwus. to ja Podróżnik! Jestem bardzo zmęczony więc będę pisał krótko. Cały ranek uprawiałem bowiem wspinaczkę górską 'free style' tzn. nie mając o całym tym sporcie żadnego pojęcia! Pokonałem kilka swoich słabości, kilku innym się poddałem, ale ogólnie było fajosko! A teraz właśnie oddaję się zasłużonemu odpoczynkowi. Sami zobaczcie:
I kwiaty, moi mili czytelnicy, są moim dzisiejszym popołudniowym towarzystwem! I tak sobie leżąc, wdychając ich  piękny zapach, pomyślałem, że szybciutko i cichutko szepnę Wam kilka słów o ich pięknie. Zaraz potem uświadomiłem sobie, że tego nie da się opisać....więc zwracam się do Was z ... 'apelem' spędzenia kilku minut w towarzystwie kwiatów! Lub kwiatka! Poczujecie wtedy co mam na myśli...
Pozdrawiam z Raju na Ziemi! Kot Podróżnik.
ps. możecie też odwiedzić kwiaciarnię i nabyć sobie takiego pięknego przyjaciela w prezencie, w Waszych ulubionych kolorach, o ulubionym zapachu...i spędzić z nim chwil kilka!

Popularne posty