ćwir, ćwir dobra ćwir nowina ćwir ćwir

-ćwir ćwir witaj Ptasiu.
-ćwir ćwir witaj witaj Ptaśku. Czy Ty też przyleciałaś do Tree po-świętować ? ćwir...
-Tak tak, oczywista sprawa. ćwir. Święta w Tree są wspaniałe! Czujesz ten zapach tęczowych mazurków?
- Pachną pysznie! A widziałeś Ptaśku te wszystkie tęczowe ćwir ćwir pisanki?
-Oczywiście. Zresztą..hmm...ćwir...mam tutaj jedną ...ćwir ...w prezencie dla Ciebie Ptasiu. ćwir ćwir ćwir Proszę oto ona.
-Jest śliczna. Dziękuję. Bardzo to miłe z Twojej strony. Czuję się zaszczycona!
-Cieszę się, że Ci się podoba! Ptasiu? ćwir ćwir A czy mogę Ci zadać tzw. osobiste pytanie?
-Pewnie Ptaśku. Mów co Ci leży na ćwir ćwir sercu.
-Właśnie...a więc...Czy Ptasiu miła nie zechciałabyś ćwir ćwir ćwir się ćwir wprowadzić do ĆWIR mojego gniazda? 
-Ja? oh ćwirrrrr
-yhym...Wszystko już przygotowałem - uwiłem nawet specjalnie dla Ciebie wygodny fotelik z brzozowych witek, bo wiem jak bardzo lubisz wieczorem czytać przy świetle ćwir księżyca ....
-ojej Ptaśku...nie będę więc owijać w bawełnę - a więc tak, jak najbardziej ćwir ćwir a może jeszcze bardziej...sama nie wiem...mówiąc krótko - kiedy mogę się drogi Ptaśku wprowadzać? ĆWIR
-Dzisiaj?
-OK! No to co ...lecimy podzielić się ze wszystkimi dobrą nowiną? 
-Oczywiści miła Ptasiu.
 ćwir ćwir ćwir ćwir
-  


Popularne posty